Alla inlägg under januari 2012

Av Linda Hänström - 15 januari 2012 16:45


Den här låten får mig alltid att tänka på dig mamma! 

Känner att du finns här vid min sida genom dessa svåra stunder, men samtidigt önskar jag att du fanns här mitt framför mig och bara kunde hålla om mig och säga att allt kommer lösa sig   

Av Linda Hänström - 14 januari 2012 01:00

Löften som jag gett mig själv det här året:

  • Ha kul!
  • Sluta röka(Försöka i alla fall)
  • Inte låta folk trycka ned mig
  • Umgås mer med mina vänner   
  • Fixa jobb
  • Hitta en lägenhet
  • Börja träna
  • Sköta skolan
  • Sluta stressa
  • Ha mer egentid
         
            Nu kör vi!
Av Linda Hänström - 13 januari 2012 02:30

 


Underbara Sofie Lundholm!   

Du är mitt allt, min ängeln här på jorden!

Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, du finns alltid där för mig i gott och ont, i motvind och medvind.

Det känns som jag har kännt dig hela livet, jag litar på dig så sjukt mycket och jag känner mig så trygg för jag vet att du aldrig skulle svika mig.

Du har alltid funnits där när jag nått botten och lyft mig upp till ytan igen. 

Du är en sån fin vän, den bästa vännen man kan önska sig.

Vet knappt vad jag ska säga för det finns inga ord som beskriver hur mycket jag älskar dig och hur bra vän du är!

Men en sak kan jag säga du och jag mot världen gumman! Älskar dig   

Av Linda Hänström - 13 januari 2012 00:45

Nu börjar jag om från början, tar ett nytt andetag och börjar från noll. Lägger allting bakom mig och startar ett nytt liv. Ska börja tagga 2012 och glömma allt skit som förstört början av mitt år. Resten av mitt år ska bli full med fina minnen och underbara stunder. 




 



"It can only get better from here"

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards